Julkorten klar

Ja nu ha jag gjort klar julkorten och satt frimärken samt adressera alla så nu är de bara lägga dom i julpåsen och skicka dom.
Så nu känns de verkligen att jul nalkas, stressen kring julklappar men iår ska vi ut i sista minuten och göra sista rycker pga. att vi hade oerhört mycke räkningar denna månad sista betalningen på lånet i nacksta, telefon i nacksta och bredbandet i nacksta sådana där utgifter som tillkommer man glömmer lätt..

Men de gö ingenting att vi ska sista min handla heller..
På söndag är de ju första advent och de ska vi fira nere på stan med julskyltningen så klart.

Lördag ska jag nog jobba om allt gå som gengilt planerna.

Idag är planen att gå på öppna förskolan de ska verkligen bli roligt tycker jag pga. att melwin behöver leka med andra barn så om ni ha tråkigt ring gärna mej så kan barnen leka för melwin behöver leka och träffa andra barn nu..!!

Vi ha fortfarande problem på nätterna här melwin vill inte sov i sin säng och sova när mamma, och de är ren tjurighet..

Nu ska jag se om melwin vill ha lite gröt i lilla magen och sedan kanske man ska rycka på sej nå kläder så man ser ut som folk igen.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0