En & en halv timma

Ja så kan de vara.
Melwin åt som vanligt sin middag klockan 15 och de gick ner kanon bra de.. =)

Sedan så börja sötis gnugga ögonen så jag la ner honom och de gick inte. Han skrek och skrek så jag trodde han skulle tappa andan, jag plocka upp han och myste tillsammans för att få han lugn och att han skulle varva ner..
Sedan så slumra han på mej och jag bar försiktigt in han till hans för där han ska sova och då vakna han.
Men jag lät han ligga och en stund och låta men de blev bara värre.
Jag ta upp han så vi kan leka och de gå ett tag men sedan kör skriket gråtet igång igen.
Han ha verkligen satt sin trotsiga sida framme nu.

Men men med tiden släpper de för hoppningsvis.
Nu sover han men inte själv ska ni tro nej nej han sover på pappa han..
Hoppas för guds skull de sover 1-2timmar de behöver dom båda två.

Älskar mina söta små grabbar oerhört mycke dom är de bästa som hänt mej.
Jag förstår inte att man kan älska någon så mycke som jag älskar min lill prins melwin

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Det ska börjas i tid... Allting kommer gå tillbaka som det var innan Melwin blev sjuk =) Så lugn du... Hihi

2008-11-20 @ 21:10:17
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0