Drak borgen

Idag när mitt älskade hjärta är hemma med oss så passa vi på mitt i all oro och rädlsa samt sorg fara och göra lite familje äventyr och de gjorde vi på drakborgen.

Vi ha haft de hel mysigt tillsammans men ävn fällt en eller två tårar ha kommit mitt i allt.
De bli bara jobbigt om man ska sitta inne och bearbeta sin sorg för sej själv så vi tog oss i kragen och aktivera våra son tillsammans.
Besök av ett väldigt lyckat besök och uppskattat av vår lilla son, de kommer verkligen att göras om.
Melwin kröp om kring och surra med allt och alla lekte hoppa iborgen, klättra i stora ställningen med mamma o pappa samt lekte lite själv på barn hörnan 0-4år.

Han uppskattade besöket oerhört mycke, vi tog även en god lunch där och de blev nascho tallrik och dryck melwin åt mellan mål sedan klädde vi på oss och trippa mot Ikea för att handla en sko hylla.

Nu sover lill skrott ute i vagnen efter som han va så trött och slut redan efter vi for från drakborgen så somna han i bilen vi flytte äver han i vagnen och han sov i den medans mamma o pappa gjorde IKEA farlig.
När vi va klar flytte vi tillbaka lill prinsen i bilstolen och han sov, när vi kommer hem lägger vi han i vagnen och där sover han än.
Jobbigt att göra drakborgen och birsta farlig med mor o far tillsammans på en fredag.
Nu är vi hemma och allt jobbigt smyger fram.

Vi få vänta och se hur dagen gå, vi få väl veta i eftermiddag hor allt ser ut.

Nu sitter min snygging och monstera sko hyllan och jag passa på en stund data tid..

Idag bli de go middag här hemma, sallad kyckling filé o pommes mums.. =)

Lite bilder från dagen

       

(klicka på små bilder för större bilder)

       
(klicka på dom små bilderna för större bild=)





Melwin i sin nya stickade dress osm farmor gjort



UPPDATERAD 16.07

Klart man måste försöka aktivera sin son mitt i all sorg, för han förstår inte vad som hänt han är för liten trots han är drabbad.
Vi vuxna måste ju bita ihop sorgen upp i barnen.. 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Mysig dag..& vilken fin dress Mickes mamma gjort,guud så snäll hon är!

Kram

2008-11-28 @ 14:05:20
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Rolig dag ni verkaer haft mitt i all sorg... Kram kram

2008-11-28 @ 14:36:19
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: G

Vad rä det för sorg ni känner? Låter inte roligt :( För Melwin har väl repat sig stackarn?

2008-11-28 @ 18:23:07
Postat av: Therese

Ååh vad kul ni ser ut att ha på drakborgen!!! Ska npg ta med Amelia & Bjarne dit ut någon dag ja mé!!!!!! //Therese!!!!!

2008-11-28 @ 22:24:52
Postat av: IdaB

Jag måste oxå ta mej dit med barnen nånting! Det verkar ju vara en höjdare!!! :)

Hur mycket kostar det???



Krm på er!

2008-11-29 @ 23:02:18
URL: http://www.backeus.bloggagratis.se
Postat av: Moster Linda

åå så fin mosters lilla prins är :D

2008-12-01 @ 10:35:25
URL: http://lindak.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0