Berg & Dalar..

Idag så va allt som vanligt på morgonen, lillen och jag städa medans hjärtat jobbade.
Jag fick ett samtal vid 11 tiden och de va inte roligt, när man ha ett hopp och glädje kommer en djup och sorg.
Vad som hänt gå jag inte in på kommer kanske med tiden igen idé att ni fråga.

Vi få se hur allt gå, hjärtat kom hem vid 11.45 och de va skönt men han mådde inge vidare och så de va lika bra att han kom hem.
Han följde med på stan för att lunch med lillen och mej samt lite shopping-under lucnen blev de massa surr och mys och dagens händelse.
Jag shoppa knappar till den fina stickade dressen som Melwins farmor gjort och sedan en vit hjäl från pop till melwin att ha under vinter mössa som är en anning stor..

Hos oss ser de jobbigt ut just nu vår familj må bra ska jag säga, och kärleken blomma men som sagt vad som hänt tänker jag ej säga nog som de är ändå.

Innan middagen idag, drog vi igång jul musik och baka peppa kaker för att koppla bort de jobbiga en stund och få i en familje glädje iallt..
Peppa kakerna blev goda men inte snygga hihi..

Nu är tv.n igång i bakgrunden och gissa vad som är på, jo Timrå..
Hoppas på vinst.

Lite bilder från dagen..

PS. Mitt i all glädje o sorg så ha Melwin gått 15 steg idag-stolt mor o far..


Söt baka med mej
      




Här fika vi peppa kaka och mjölk efter bakning och middag..


Farmor va här och sydde idag knapparna på dressen som de kommer bild på imorgon.. =)

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Roligt med papparkakas bak =) Kul att han går mer & mer =)

2008-11-27 @ 19:29:20
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Lisa

Mysigt med julbak.

Men tycker nog att degen är godast iaf :)..

Man är som barn'a ;)

2008-11-27 @ 19:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0