Baby sång-musik kul

Igår gick vi hem ifrån vid 13.15 tiden vi tog en prommis mot stan, vilket va hur skönt som helst samt nya jackan är helt underbar.
Vi va framme i stan ca 5över halv kvart i ungefär (2 så klart).
Vi gick på HM fram och åter och där blev de lite shopping men vad kan inte sägas "hihi julis eller hemlis man vet ju inte".

Vid 14 så gick vi på plats mötes av en super go ledare och sedan fanns de fler goa ledare där nere.. -mysigt.
Melwin han ville inte sitta och sjunga med sin mamma i hennes knä nej nej han ville vara hos alla andra.. =)

De ser jag som posetivt..
Va hur mysiga mammor och barn där så de va riktigt trevligt.
Vi höll till på Elimkyrkan tror de heter så, de ligger vid nytorget..=)
Super mysiga sånger och en ur mysig lokal så jag klaga inte.

Sedan när de va slut va min son oerhört trött så vi gick där ifrån, vi bestämde oss för att promendera mot kvatum vilket vi gjorde.
Skulle ju köpa Lusse bulls grejer ifall vi skulle baka hos Lisa.
På vägen till kvantum somna han ganska snabbt och jag slog på MP3 och gick mot ICA.

Där handldes de en hel del och sedan kom älsklingen våran och hämta oss.

Vi bil mot Bite line för middag"tidig fardags middag" där mumsa vi taco buffe och de är ju som alltid lika gott.
När vi käka klart for vi hem och då fick vi de inte roligt, Melwin åt INTE taco buffe utan spagetti och köttfärsch sås men när vi kommer hem skriker pojken som kniven satt i han, han hade oerhört ont i magen och tarm vred så ojojoj, vi försökta bada varmt men hjälpte inte, vi massera men icke vi gjorde allt men ingenting blev bra.

jaja, nu klockan 9 ska vi till doktorn få se va de ha på lilla häjrtat..

Idag som vi hade planera att umgås med Lisa och Emin samt baka lusse bullar men de få jag göra på förmiddagen/eftermiddagen då vi kommit hem från sjukan.
Förlåt Lisa och Emin för vi inte kommer men jag baka lusse katter i eftermiddag så ni är välkomna till veckan på lusse katter... hihi.. =)=)

Nu ska vi göra oss klar för dagens roligaste... -eller inte..

åter kommer sedan...

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

hoppas det blir bättre med Melwins mage nu då.....

2008-11-07 @ 13:39:36
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0