1:a Advent

Idag är de första advent och de känns mysigt men ändå ha jag tappa lusten för jul nu med sorgen samt att de piss regna ute. Är de inte de ena är de de andra.

Jag hoppas de gå fort nu att vi få ett klar besked snart. Men ändå inte men vi vet att de inte bli bra.
Huva vad de känns jobbigt att se Micke så ledsen och spänd så de är inte klokt.
De gö verkligen ont i mej, jag önska jag kunde byta plats med han för jag är mykce starkare inom mej så är de.
Jag vill inte se han så här ledsen han sover inte på nätterna då jag sover pga. att han inte kan koppla av i samma veva som mej, när jag är vaken vet han att jag ha full koll och ta reda på vad som händer och då kan han koppla av så nu sover lill älsklingen min.

Ni ska veta vad detta tär på han, tur jag är stark och orka med detta.
Men vilken jul kommer vi få, vi måste ju försöka ha humörret uppe för Melwins skull för jul ska sprida glädje men de är svårt i detta läge så är de men vi ska verkligen göra allt för vår prins ska få en mysig och lycklig jul.
Tur jag inte är lika utsatt som Micke är.

Huva.. jaja

Igår kväll hade vi besök Patrik och Annelie va här vi käka pizza och såg på Hockey eller jag och Annelie surra och lekte med lillen min.
Sedna så tog vi oss en kvälls tripp med bilen för att komma ut och slingra tankarna så Melwin fick lite lång uppe kväll och somna som en stock hemma igen kl 20.

Idag bli de julskyltning samt kika på lite grejer till framtiden ha hitta nått som micke bara måste se för de måste inhandlas.
hihi
Nu ska jag se till min lill tokiga son som river ut hela köket tror jag.
Vet ni vad Melwin gå mer eller mindre hela tiden några steg varje dag.
Han kan bara resa sej än mot möbler person eller ting men de kommer väl att han kliva upp från tomma intet och gå oxå.
Han är ju lite rund under fötterna och ha druckigt vingel vatten men han är så go och söt.
Nu kommer han gående och nu fort vi ner på rumpan hihi.. =)trollis..

STOLT mamma o Pappa..!!!!

Ne nu ska jag leka med min son sedna vid 10.30 -11 ska vi väcka sötis så vi kan gå ner på julskyltningen och ha en mysig familje dag..


Svar på kommentarer:

IDAB:
De kosta 90kr per/barn men jag lova de är värt de. Dock lite dyrt att äta lucnh där inne men om man åker dit någon gång kan de vara värt de.

0-1 år - fri entre
1-18 år - 90 kr
Alla över 18 år med medföljande barn går in gratis
Vi har öppet 10.00 - 18.00 alla veckans dagar, längre öppettider vid bokningar
STÄNGT: julafton, juldagen, nyårsafton, nyårsdagen


www.drakborgen.se/

Mallan:

Tack igen för din kommentar, jag visst ska man kunna skriva om man ha sorg eller dyligt men även ska man kunna ksriva ut de.
Hade detta handla om mej hade jag gjort de men nu handla de om en annan person och för att visa den respekt så ha jag bestämmt mej för att vänta med att lämna ut info om ämnet.
Jag tycker de känns snällast så.

Ja CD-saga ska in skaffas i julklapp till prinsen..
Tack för att någon förstår mej..






Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilket väder,blir nog hemma o firar advent vi.hehe..

Hoppas ni får en trevlig dag iaf!

Kram

2008-11-30 @ 10:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0