Utflykt mot ö-vik

Idag klockan 07.30 hämta Lisa mej och Melwin.
Melwin väckte jag 07.20 för han hade inte nå planer att kliva upp.
Klä på han och gå ut till 07.30 där Lisa och go knoppen vänta på oss.
Sätter in knoppen ibilen där Emin sitter och han bli jätte glad.. =)

Packa in oss i bilen och far mot Lisas syster Emma som oxå skulle med-trevligt..

Vi kommer från sundsvall vid 8 men när vi kommer upp över så är de snö storm, huva så vi kör riktigt lugnt för att komma på plats hel och hållen 10.15 va vi framme och packa ur oss ur bilen..

Checka in och blev lite surra för att vi inte fick ta med vagnen in men glömdes ganska snabbt.
Klädde av oss och tog med grejerna in och där blev de hopp och lek.
Melwin där med att äta lite pure och sedan va de full i bus och bad vi åkte rutchkana första gången ner innan vi doppa oss och gud va roligt.. :)

Vi ha åkt allting, Melwin ha åkt forsen, kanan där men ska åka däck vi valde utan, korta orange banan och lilla rutchkanan i barn poolen.
Sedan ha vi bubbla fika och haft en helt underbar dag tillsammans.
Jag stod för fika och på vägen hem blev de Max.. =)

Vi fort 15.15 från ö.vik och möttes av en riktigt oväder hem oxå men efter en stund avtog de -skönt för Lisa som kör som en gud.
Jag ha slage mitt person rekord på tid banan idag 17.46sek stolt är jag allt.
Lisa åkte på 18.10sek o Emma på 30.20sek...
När jag åkte ena korta orange banan så åkte jag så snabbt medans Lisa passa boysen så jag gjorde vågen över dom hihi.
Tros tricket växer jag nog aldrig ifrån.
Så ha ni tråkigt någon gång och vill bada så följer jag gärna med till paradis badet för att ha lite hopp och lek med barnen..

Lite Pix från dagen..

Tack Super goa Lisa och Emin för en toppen bra dag tillsammans med er och kul att vi kunde göra detta roliga tillsammans.
Och så kul att du följde med Emma och roligt du oxå bada och hade så roligt.
Du ha verkligen haft tålamod med pojkarna i bilen både dit och hem och de är jag verkligen tacksam för.
Lisa du kör som en gud och jag ha vare trygg hela resan.
Tack våra älskade vänner för en god dag Melwin sover för natten och jag är däckad.






Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack för en supertrevlig dag tillsammans med oss och kidzen,Ska verkligen göras om SNART :)..Många kramar!

2008-12-04 @ 19:47:00
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Vad skojigt =) det avr längesen jag var där... Men det är ju så kul :-)

2008-12-04 @ 19:54:42
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0