Trött Familj

Här är vi bra trött och slut, jag ha sammandragningar hela tiden men men de gå över med lite vila och 2 goa älsklingar att mysa med.
Igår kväll och annandagen va dom riktigt hemska.
Jag låg och vila för mesta delen.

Igår fira vi lilla julaftton tots att jag va dålig, fick så fina grejer hela familjen.
Tack sså mycke svårmor Monica.

Melwin fick ju en hel del bilder kommer på lilla julafton i bloggen framöver.
Idag ha vi vare i birsta och bytt en trasig julklapp hon fått av oss nämligen en mp3 spelare, de gick kanon bra och byta sedan skulle vi åka på babyproffsen och köpa ett babyskydd tilll bebis för dom annonserade ju i tidningen ett babyskydd från britax för endast 695:- de va alltså 1100kr rabatt men tyvärr fanns de bara grå/rosa kvar röd/svart hade gått åt på en gång så vi skippade de.
Nu vill ja ha nån idé på ett bra babyskydd.. !!
Vad använda ni till er bebis och va ha ni som ha små bebisar för babyskydd.. ?
Vi hade först en britacx rocka-tott-o men de va inte bra melwin satt som en kråka i den sedan köpte vi en acta cargo auto. Nu skulle vi vilja ha lite tips innan vi ska köpa ett babyskydd i framtiden..

Vore tacksam för svar..

Nu ska jag leka med min lilla plutt och sedan bli de badning och nattning för go råttan..

Åter kommer..
Tänk snart är de UL.. åååååå vad mysigt de ska bli..
Älskar min 2 söta grabbar oerhört mycke dom är de bästa som hänt mej och ligger mej närmast i hjärtat.. =)
Älskar er micke och Melwin ni är mitt liv mitt allt ja lever för er..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag tycker ni ska köra Acta Graco igen! =)

Såg att den kostar ca 1100-1200 på Babyproffsen nu även Barnens Hus. Men bara vissa färger. Och då blir det ju "bara" 3-400 kr mer än den ni kollade på =)

Tycker det är bra att man kan använda den direkt i vagn.. såg även att i vissa teutonia-vagnar går den oxå att använda! Men den funkar oftast i alla vagnar.. Jag har alltid använt den i min "paraply-3-hjuling" oxå.. Så skönt när man går till/från bilen och om barnet sover i den!

2008-12-28 @ 18:25:31
URL: http://ecin.blogg.se/
Postat av: -C-

Vi har BRIO med bas till Amaaanda =)



Jag minns inte om ni hade det till Melwin.. Men vad ni än väljer att köpa. Köp bas oxå. Funkar kanon!



Vår bas fästes i sätet (funkar på de flesta bilarna) med hjälp av ett "klick". Inga bälteshistorier här inte. Och skyddet klickar man bara fast i basen. Hur enkelt som helst.



Du kan även använda babyskyddet UTAN bas om du vill ha det i en annan bil, men då behövs förståss bälten/band =)

2008-12-28 @ 21:10:31
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: Ellenor

Vi har Acta Graco Logico S, funkar KANON! Har ingenting att klaga på, okej, det ska vara vikten då, den är ju rätt tung. Men allt det bra väger upp!



http://www.gnetagalten.se/images/00013/0/akta-graco-babyskydd-0-13-kg-0002.jpg



2008-12-28 @ 22:07:00
URL: http://inlevelse.blogg.se/
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Du får ta det lugnt så du inte får så mycket sammandragningar.

2008-12-29 @ 11:07:08
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Jossan

Vår lilla prinsessa har en BRIO med bas...

Hur smidigt som hellst att bara klicka i och sedan lyfta ur utan att behöva bråka med bälten varje gång =)

Vi köpte den på babyproffsen för 1600:-

2008-12-29 @ 22:59:52
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0