Tråkig lördag

Huva vilken tråkig dag denna dag blev.
Vi som hade allt klart och planerat för oss så bli lill gumman sjuk.
Vi skulle ha åkt till min mamma och käka Tacos tillsammans idag, Mickes mamma skulle oxå ha följt med men lill trollet ha blive sjuk och jag tycker så synd om henne.

Vi vänta vi på att Mickes pappa ska ringa så vi kan åka dit och gratulera honom i efterskott, men verka sitta hårt åt i ringningen.
I och för sej sover Melwin på ballis men han ha nu sovit i 2timmar och 30min ungefär så ringer han nu kan man gott och väl väcka han.
Men känner jag denna karl rätt dröjer de lång tid innan han ringa.
Idag ska vi iallafall äta Tacos lillen, jag och Micke.

Micke är så tråkig idag, bara ligger och ligger fatta mej inte på en enda karl.
Sov morgon lova han mej igår kväll när jag va så trött och slut men tro ni de imorse nej nej jag fick allt kliva upp för han hade sån huvudvärk.
Tänk vad synd de är om karlar jämt...
Jajaj..

Nu hoppas jag lillen vår vakna så jag ha någon att mysa och kramas och busa en massa med.

Kommentarer
Postat av: Fathima

hejj hu mårr du,minn mormmor ha innte än fåt denn packet,kann du säja unngefärr hu lånng ta de inan honn få denn?kramm

2008-12-20 @ 17:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0