Toka kärrrrrr..

Fatta ni vad min son förgylla min vardag till tusen, ingen kan fatta med ord.
Iefter middag satt vi bara på rummet och lekte och så kommer min älskade son bara fram lägger huvudet på sne och myser en lång stund.
När han ska gå där ifrån så få jag ne öppen puss mun och en rejäl puss.
Jag överdriver inte heller han gjorde de och de va verkligen hur mysigt som helt.
Sedan hur medveten ha va är en annan sak men mysigt va de och de ha jag tage vara på.
Hela min kväll blev full av kärlek och lycka nu ringa mamma sedan vänta på tokiga familjen Svensson Svensson.

Älskar min lilla skatt mer än allt

Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Vilken söt inlägg :)

2008-12-13 @ 21:21:06
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: Eva

Vad menar du med Toka kärrrrrr?

2008-12-13 @ 21:38:39
Postat av: -C-

Hej, tack för adressen. Glömde bort att jag fick sms imorse. Kom på det nu ;)



Skönt att höra att det är bra på bättringsvägen). Vi mår bara bra vi med. kram kram!

2008-12-14 @ 00:15:12
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0