Söndag

Idag ha vi mest tage ne lugnt, vare ute och gått i friska luften men älsklingen må inte så vidare bra idag så han tycker jag synd om de bara rinner rätt igenom honom allt han få i sej.
Men en prommis ut i friska luften ha vi iallafall fått, skönt.

Så mycke snööö de kommit gissa om jag är glad bara MELWIN bli lite piggare och så dära bli de åka madrass ute hos hans farmor i backen där.
Mysigt med massa snö ute och leka i.

Sedan efter prommisen så tog vi bilen på ICA för att hämta ut darligs julklappar, av en hel hög med kläder och de passa tipp topp och de är ju inte fel.
Nu ska alla hundra paket slås in och köras dit dom ska haha..

Efter ICA trippen blev de åka till matfors och kika, va på Mickes morfars grav och kika även så fint så fint och på torsdag så nalkas de begravning öfr Mickes mormor.
Melwin bli dock hemma med sin mormor för första gången flera timmar ensam men de ska nog gå bra de med.
Idag såg jag en annons på blocket på en bil barn stol. Få se om vi slå på stort idag och handla.
hihi

Nästa V den 22/12 är de dax för hjärt ljuden ¨ååååååååååå vad jag längta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0