SNÄLLA HJÄLP MEJ

Melwin vill inte äta sin kvällsvälling, han äter den på morgonen på kvällen när han ska få de så tjöjs han verkligen de syns verkligen hur han inte vill ha den.
Jag verkligen försöker leka fram de testa sked mata, de i sprutform med mera.

Om han nu vill sluta med välling är de okej för mej men VAD kan jag ge han i ställe på kvällen för gröten gå de si och så med..
Snälla nu måste ni första hand komma med tips hur jag ska få i han välling han behöver de för sin mage efter som han ha sådana problem med den.
Men vill ha sluta måste jag acceptera de så är de, men vad kan jag ge då.. ?
Finns de nån annan är mild fullkornvälling från semper från 1år att köpa.. ?

SNÄLLA kära bloggläsare nu vill jag ha hjälp känner mej kluven.
Han ha nu somna för 4:de kvällen i rad utan vällingen och sover typ till 05.30 äter vällingen då och sover till 8.
Så sovtiderna är inte rubbade men han är så liten ändå och behöver sin kvällsvälling eller nått annat på kvällen.
Visst de kan vara en fix idé nu när han vare sjuk och inte vill ha vällingen men ändå.
Snäll idér och tips är välkommen mer än väl här.

Kommentarer
Postat av: Emma Halvarsson

Oscar dricker bara välling en gång per dag och det är vid 5 på morgonen.

På kvällen tar han kvällsfika precis som storebror, den brukar bestå av smörgås och mjölk, och till frukost äter han gröt med mjölk och smörgås. Melwin kommer klara sig galant på kvällsfika ;-)

2008-12-14 @ 20:58:55
URL: http://emmzan80.blogg.se/
Postat av: Linda (Mollys mamma)

Molly dricker bara välling på morgonen, på kvällen får hon fika, antingen gröt eller fil/mjölk och smörgås. Hon tvärvägrar välling på kvällen, men det funkar jättebra med kvällsfika =)

2008-12-15 @ 08:11:20
Postat av: isas mamma

hmm va konstigt :/ isa äter välling morgon o kväll och om hon vaknar på natten :)

2008-12-15 @ 08:56:21
URL: http://idaahansson.blogg.se/
Postat av: Fru SGS

Kanske lite yoghurt och en liten macka, om han gillar det??

2008-12-16 @ 11:05:17
URL: http://guldbrands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0