Nyårs städning

Idag ha Familjen mest tage ne lugnt, en underbar go sambo gav sin sambo sovmorgon och de va välbehövligt efter en lång natt med sammandragningar:(..
Jag ha haft ont så jag fick gå ut  från vårt sovrum och lägga mej i Melwins växasäng men de blev inge bättre.

Hjärtat kom in med värmedyna vid 4 och de hjälpte lite och lite massage fick jag och vad skönt de va.
Jag sov till 08.45 då kom 2 prinsar in och myste i sängen fram till 10, vi klädde på oss och skulle åka till en pulka backe men han inte mer än sätta rumpan  i bilen sov kotten vår.. hihi busig.
Jobbigt att leka med pappa när mamma sover.

Vi for hem och darling bjöd på sallad till lunch mums.
Nu ha vi gjort lite nyårs städning här hemma de luta mums och allt är verkligen riktigt rent och fint.
Nu sover knodden vår och andra knodden i magen verka oxå sova.
Känner nå små fladder då och då men lite svårt att fatta om de är bebis men jag tror de..

Iefter middag ska vi åka på IKEA Och köpa en stryckbäda för vår gick sönder i lfytten och nu är jag less på att inte ha nån.. Jo just ja, vet ni vad Micke va och köpte ett babyskydd här om dagen ett beganat som va nästan oanvänt pga. att dom hade 2 bilar med 2likadana stolar och ena hade bara använt 5-6 ggr och är ca 8mån gammalt så vi slog till.
Så nu ha vi ett sånt hemma..

Detta blev de..
Visst är den fin.. ? Nypris ca 1600kr vi betala endast 700:-


Ne nu ska jag se om Pelle plutt tänker vakna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0