Nu ligger alla

Japps, igår va jag som värst men Melwin va piggare jag bett ihop och hölll ut till lillen skulle sova.
Då la jag han och han ville varken äta midddag eller välling så fick i han ca 20 ml vätskeersättning och sedan va de bra:( tyckte han.

Han somna men vaknade efter ca 15min och micke gick in för jag orkade verkligen inte, han lyckades för första gången få han  att somna.. TACK
JAg somna på soffan o sov där till ca.20.30 då la jag mej i sängen och där sov jag.
Inge mer spy eller dylig så de va skönt,
Vid 3 i natt vakna micke och då va de han tur.. :(
De kom från både de ena och andra hålet stackarn.
Men huva vad killar bli ynkliga när dom bli sjuk och de är alltid 1000 gånger värre för dom än för oss.
Vid 4 vaknade lillen ivlle ha lite välling vilket gick ner fin fint.
Sedan så sov vi till 06.45 och då mådde jag blää.

Men vi låg och myste till 9 i sängen de va riktigt skönt.
När jag klivet upp va de dax för att tvätta och greja en massa.
Vid 13 så kommer de massa kärkningar igen för lillen och nu är de både diarré och kärkningar för honom.
Stackarn, allt ta så hårt på min lill prins så ojojoj.
När han bli sjuk bli han verkligen dålig.
De gö så ont i mammas lill hjärta och se han lida så oerhört mycke..
Mamma älskar dej snuttis oerhört mycke.


Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

usch aldrig roligt med magsjuka... Hoppas ni mår bättre snart!

2008-12-11 @ 16:01:34
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0