Måndagen

Igår hade vi fullt upp, förmiddagen blev de lek och bus inne sedan lite lunch och bege oss mot City.
Jag skulle ju vara på MVC kl 13 så vi gick strax före 12 hem ifrån, arg less och irriterad av jag hela vägen till stan för de va verkligen oplågat på gång vägrarna.
Så ingen höjdare att dra vagnen på men men jag hade ju inge val.

Kom till stan och MVC vid 12.45 Mickes mamma följde med för att vara ute och gå med han när jag skulle på MVC efter som han sover den tiden och vakna på en gång när han kommer in.
På MVC gick de bra, Vi prata och hon frågade mej om jag hade funderingar över nått sedan sist och de hade jag verkligen.
Han tänkt mycke på kommande förlossning trots de är långt kvar oroa den mej.
Jag ha ju kvarstående problem med min rygg som inte alls är nå bättre så orar jag mej för en vaginal förlossning.
Jag ha sån smärta i ryggen nu oxå så ajajj men jag kan inte göra nått åt den.
Sedan ha jag nu som förra gången tidig foglossning, och en massa smärta i magen och smärtan som kommer gö så de bli värre i ryggen.
Min kropp är inte gjord för tillfälle att födda  barn men men nu är livet som de är jag är tjurig och så är de.
Sedan så ha jag oxå oerhörd rädlsa för vaginal förlossning, beror på olika saker men tänker inte ta upp de i bloggen utan jag ha berätta för dom jag vill.
Hon förstod precis hur jag känner och vi bokade in en tid till obstetiska kliniken den 28/1 kl 13.30.
Vi ska på UL den 9/1 kl 13 så hon tyckte de va bra att jag fick komma dit efter UL.
Ska få träffa samma läkare som snittade mej sist och de känns bra.
Hoppas bara jag få igenom snitt denna gång oxå.

Sedan va de dax att lyssna på bebis hjärta ljud, vi hittade dom inte till en börja lika tjurig som bebisen storebror när han låg i mej första gången va han oxå svår hittade.
Men till slut hittade vi sötis bebis i magen min lill bubbla tickade hjärtat på oerhört fint och de slog 156 slag i min och de va lika hjärtljud för Melwin oxå när vi lyssna första gången.
Blev även tillsagd att äta mat med mycke järn i, bäst jag äter blodpudding men huva de är så äckling. "Äter ni blodpudding?"

En hel oerhörd känsla att få höra bubblans hjärtljud tårarna rann och jag längtade efter micke som skulle få höra men jobbet gå före.

Efter MVC så tog Monica jag och Melwin bussen mot Birsta.
Vi skulle göra sista rycket på juliar och köpa julaftons kläder åt Melwin.
Hade en grej kvar att handla till mamma, micke, Julgrupper, pappa och Lossaspappa Tomas som "Inte lever med min mamma, de är syrrans Elins pappa".
Vi kom ut vid 14.20 och de va mycke folk över allt.
Allt tog verkligen tid,
Men men de gjorde inte så mycke för vi hade tid på oss.
Jag ha läst i massa bloggar att igår kände dom magsjuke lukten på birsta City och jag håller med er de gjort jag med. fyyyy bubblan vad äckligt.

Vid kom hem vid 18.15 slog in sista julisarna och sedan nattade jag lillen och darling hade duka upp massa mys vid soffan och satt på mamma mia filmen vilken härlig film..

Ja just vi åt middag i birsta igår blev Donken mat mums..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0