Måla med fingerfärg

Nu ha vi testa fingerfärgen och de va roligt tyckte både Melwin och jag.
Men han ville helst stoppa i munnen och fick han nej blev han så arg och ledsen..
Men men efter en stund förstod han att man inte fick stoppa i munnen.

Vi måla 2 fina teckningar, dom blev så fina.
Så nu hänger dom på kylskåpet på torkning för att ge bort dom.
Middagen blev hur god som helst, vi ha nyss kommit hem efter att ha vare ute och åkt en sväng.
Vi for mot matfors och kika så mysigt att åka på kvällen.

Nu sover sötis sött för natten jag ska sätta mej i soffan och spela Guitar Hero med min älskling.
Han försöker sej på de nu och kommer på nivå 1 till 21% men men är man nybörjare så är man.

Nu ska jag ge mej in på de här jag med kommer nog bara få 2% haha..

Lite bilder från finger målningen,.








Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Elika har oxå fått fingerfärg nu som hon ska få prova =) Melwin ser ju ut att tycka det var superkul =)

2008-12-29 @ 11:08:04
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0