kommentarer

Anna om Bättre -hoppas:

Tänk på att magsjuka smittar som tusan...
Man bör hålla sig inne tills man varit symptomfri i över 48 timmar....
Risken är att det bara går runt, runt.....

SVAR:
Tack för din omtanke Anna och jag förstår presic hur du mena. Men de va bara JAG som va in på Willys och jag ha vare symtom fri sedan onsdag kväll.
De är så man måste handla viktiga grejer för att få hemmet att gå runt.
Melwin och micke satt i bilen hela tiden.
Vi kommer nog inte gå utan för dörren på hela helgen.
Men imorgon så fyller min kära lilla syster 6år och vi få se om vi få komma och gratulera imorgon eller om vi avakta beror lite på vad min familj säger samt Melwins mående.
Oavsett ska JAG springa in med paketen så hon få dom imorgon sin egen dag SIN LUCIA dag..
Vi få se hur kvällen och morgon dagen förlöper sej.
Någon välling ville prinsen ej ha ikväll med 100ml SVE gick toppen  de.. =)

Kommentarer
Postat av: Anna

va bra!

Jobbar nämnligen som sjuksköterska så man möter en del smittor=)

Alltid bra att vara lite extra försiktig om man har möjlighet=)



Krya på er allihopa!

KRAM

2008-12-12 @ 21:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0