kommentarer

Fathima Mohammad Abdul om GLÖM INTE:
hej.ja hitade til din blågg ock ja ser du skrivve om hur man skiccar packet.ja är ny i sverije ja innte bo så lännge här men ja vil skicca en packet til min mormmor som är sjuck och bor kvar i mit hemmland somalia,kan du jälpa mej.hurr myket kosstar de att skicca packet til hene,ja ha köppt til hene en shokladassk ock ny glasögonn,de vägger ja tro 2 chilo.takk om du kan jälpa mej säja hur myket de kosstar.kramm Fathima


SVAR:
Jag ha kolla upp de på www.posten.se och där hitta jag info om vad de kosta.
jag skrev att de vägde 2kilo va 45cm lång, 30cm brett och 25cm högt och då skulle de kosta engilt postens tabeller på internet 261kronor de ta ca 9dagar för de att komma fram från sundsvall till somaila. .
Men om du gå till ditt närmaste ica ombud som ha postens tjänster där så kan dom hjälpa dej att skicka paketet.

De är inte så svårt om du ha slage in dom grejerna du vill skicka i ett paket och skriver adress samt namn på paketet så kan dom hjälpa dej med porto och sådana saker för paket till somalia.
Lycka till..


Kommentarer
Postat av: Fathima

hej du så snel som jälpa mej takk så myket til dej nu min mormmor så glad bli ja tro.du så snäl flikka.du ha en veldig vakker son.jag takkar dej från min hella järta.kramm til dej

2008-12-13 @ 20:46:08
Postat av: G

Alltså du, jag vill inte vara elak men det här är nog någon som driver med dig. Det är helt grammatiskt korrekt och alla felstavningar är sådana som är helt ljudenliga, alltså något som en nyinvandrad somalier aldrig skulle klara. Detta är en svensk som jävlas.

2008-12-13 @ 23:35:54
Postat av: Emma

det är nån som jävlas med dig.. helt klart.. tråkigt att det ska finnas såna människor

2008-12-14 @ 11:47:32
URL: http://emmiz81.blogg.se/
Postat av: Fathima

Ja innte försstå kann varfö ni säja så.alt vil ja ä att treffa nya vener i sverije.takk du til dej fö du va snäl ock jälpa mej me de packetet.kramm

2008-12-14 @ 16:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0