GRATTIS älskade syster

Idag fyller min kära syster 6år på Lucia och de ha vi givetvis fira.
ÅÅÅÅÅÅÅÅåå vad jag älskar dej min syster du är inte som en syster utan mer som en dotter för mej för dej älskar jag oerhört mycke.
Vi for dit på förmiddagen och Melwin han mysa med sin moster ca 30 min innan de va vila ute på gården.
Han sov ca 2½timme ute och sedan vakna han och då va de dax att tack för oss att åka hem men en snabbis så träffa han alla och de uppskatades från både de ena och de andra hållet.

Elin ha fått massa fina paket idag, ett akvarium, fiskar, kläder, spel, prinsess bok av oss, underkläder av oss, hylla av oss, lego av oss samt en rosa ros av oss. Sedan fick hon en pratade my littel ponny, skor, benvärmare, leksaker och petshop.
Hon är över lyckling över sin födelsedag och hon tycker hon ha fått super fina paket vilket hon fått..

Hon är så glad och de värme ikroppen att se henne så glad över sin födelsedag.

Lite bilder från dagen..













Elin i st.nu idag..

Elin Nilsson 6 år
Grattis min lilla prinsessan på din dag.
 Vi ska fira din dag med massa paket och tårta.
 Mamma älskar dej.
pussar o kramar Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0