God morgon

idag är jag tröttast i världen trots jag sove en hel natt samt att jag la mej strax efter21 igår.
Lillen gå för fullt här hemma, några steg sedan tappa han balansen och ramla på lill rumpen.
Tur han ha blöjan som ta emot bra mycke.. hihi.

just nu gå han runt V_rums bordet och ser på nalle phu och gänet på playhouse disney. Nu tror jag de är musse och hand gäng.. hihi
Ha fått i Melwin idag 220ml välling och de gick som vanligt bra på morgonen snart bli de en macka till frulle och sedan en kort vila innan vi ska på öppna för avslutningen idag.. =)

Ieftermiddag så ha min älskling lova en överasskning undra vad de kan vara, de är nått jag skulle uppsaktta påstår han för att vara blivande 2 barns mamma och för att jag ha slite så oerhört mycke nu när min sötisar ha lega sjuk, jag ha tagit hand om de mesta när Micke ha vare dööööö sjuk samt Melwin vare dålig.
Så inte vet jag vad de kan vara nyfiken ska ni veta jag allt är.
Ha mina aningar men men jag kan inte riktigt veta än..

Om de är de jag gissa bli jag så glad, men jag bli nog glad av jag än få.. =)

Ne nu ska jag ta min lilla ohyra och se varför han biter i soffan fast han vet att han inte få.

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

duktiog du är som kan lägga dig så tidigt =)

2008-12-17 @ 11:10:22
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0