Fortsättning

Här fortsätter sjukdomarna, Melwin är väldigt loj idag, igår fick jag inte i han någon välling eller vätskeersättning så jag blev så ledsen och orolig när han somna.
Jag gick i allafall på ICA medans micke höll kolla på vår lilla sol.
Jag köpte Äppel dryck för de bruka han gilla, jag och sweet la oss efter 20 igår för att få tillbaka krafterna.
Jag somna på en gång men älsklingen ha mest umgåts med toaletten inatt.

Vid 02.20 vakna lill älsklingen och va hungrig, jag gjorde välling och 70ml äppel dryck och jag fick i han 200ml välling 70ml västeersättning. GLAD mamma somnade och prinsen somnade vidare.

Imorse vakna vi vid 07.30 och han va så ledsen och loj, jag testa med välling men icke, så jag blanda SVE (västeersättning) och äppeldryck och de fick jag i honom.
Så han åt i morse 240 ml SVE blandad med äppel dryck nöjd.
Men han är fortfarnade loj jag kontaktade BVC och hon tyckte jag skulle ge han alvedon för han va lite varm och sedan testa få i han mer vätska.
Vilket jag gjorde mer ville han inte dricka så han sover nu bredvid micke i sängen och förhoppningsvis så är han mycke piggare när han vakna.
När dom ha sovit ha jag vare på konsum handla hem äppel dryck åt lillen samt, blåbärs soppa åt älsklingen min.
Själv är jag fortfarande pigg och vi hoppas de håller i sej och inte vänder. .
Vår BVC sköterska goa syster Catrin skulle ringa oss före lunch och kolla så han piggna på sej lite och att han fått i sej mer vätska.
Tänk att vi ha fått denna underbara BVC sköterska Matildas goa mamma som ha hand om oss att vägleda genom vårt föräldraliv, vi ha även önska henne som BVC sköterska till nästa BEBIS.

Magen må si och så den är lite konstig eftersom jag inte kunna ätit riktigt för magsjukan men ha börja försiktigt nu och de börja känns lite bättre.
Ingenting syns än men de kommer.
Om 10dagar ska vi till BM och lyssna på hjärtljuden, mysigt.. =)

Men nu är de först och främst lill prinsen som ska bli frisk och komma på normala fötter igen.
Ne åter till hemsysslor, tvätta och diskning stå på schemat bli ju en hel del då man är sjuk.

Ååååååååå jag vill byta plats med min goa skatt Melwin nu och ta över hans sjukdomar för jag lider och de gö verkligen ont i mammas hjärta att se han så här dålig.
Mamma älskar dej min lilla prins du är de bästa som hänt mej, hoppas du och din pappa bli frisk snart mamma lider med er..
ÄLSKAR er mina underbara killa oerhört mycke..
Kärleken till er är obeskrivlig.. =)

Kommentarer
Postat av: matildaw

ååh vad söt du är :) Jag ska visa det där för mamma, hon kommer bli jätte glad :) <3

2008-12-12 @ 14:37:26
URL: http://matildaw.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0