Dan förre doppardagen

Idag är de dan före doppardagen.
De känns oerhört konstigt att de är julafton imorgon men men de ska bli mysigt.
Jag ha dammtorka, skura köke, skura badrummet och drage av med snabeln samt torka golven så nu lukta de ajax här hemma så mysigt.
Men innan jag drog igång städningen så gick jag och plutten ut och lekte en massa på gården, de tyckte han va mysigt att krypa i snön och jag satte han på en snö vall och där sitter han och ler sedan så få han för sej att dra sej ner med rumpan och de gå hur bra som helst.
Tänk vad klok detta lilla barn är.

Tog även en prommis på ica och köpte en sallad att käka till lunch och de ha jag käka nu.. Mums..

Lill killen sover ute i vagnen och jag ser på nått skit på tv.
Men jag ska väl göra nån nytta snart.

Jag ha sån oerhört tandvärk, min visdomtand växer fel i munnen på mej och ut mot kinden ajajja..
Få ta tag i de i mellan dagarna om jag inte blive bättre.

Kommentarer
Postat av: isas mamma

åh min tand har oxå växt så i flera dagar . idag slutade det göra ont:( lider med dej, vet hur ont det gör:(

2008-12-23 @ 15:19:38
URL: http://idaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0