Blandat

Magsjukan verka ha blive stoppade men vi ropa inte hej för ens vi vet säkert, nu ser jag på våra bästa år medans lillen ska försöka sova en stund och få lite vila.
På förmiddagen ha jag städa torka golv och dammsugit för att få de lukta lite godare inne här.
Tror jag lyckas skapligt.

Ha fått i Melwin 1,5 dl vätseersättning och 1 helt smörgåsrån.. Vilket är bra.. han
Vi hoppas att de tänker fortsätta så här bra och att han få behålla de han få i sej.

Igår va vi iallafall ute med mammamormor en heldag.
Vi åkte pulka, kälke och madrass vilket va super kul.
Vi hade en hel underbar dag tillsammans med mammamormor och mosterElin i sidsjö backen med fika grilla korv och massa ute lek.
Vi kom hem där ifrån vid 17 tiden mamma hämtade oss vid 10 och vid 16 blev vi bjudna på middag köttebullar och stuvade makaroner.
Sedan GICK vi hem vilket va skönt.
Melwin sov ute hos mammamormor 3timmar efter att ha lekt en massa med mamma, mormor och moster.

Kvällen va lugn ett tjafs på msn va de men nu är de va klarat och personen valde själv ute vägen.
Tråkig ut väg men men att starta bråk hela tiden tycker jag inte är lämpligt när man är vuxen.

Ikväll kommer den nya tv-n vi köpt. Bild kommer när den är på plats.. =)
Bilder kommer men datorn ha damp nu

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Hoppas det är lugnt nu då =)

2008-12-09 @ 16:50:34
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0