Fredag=trav helg


Idag är de fredag. Shit vad fort veckan ha gått.

Idag vet jag inte vad de bli skulle ha vare på bolaget och köpt en flaska rosé vin till på lördag.
Få se om Malin och Nova vill hänga med.

Annars trippa vi nog ner själv och så. Bli antaligen efter lunch och sedan måste jag på Ica handla dagens middag samt morgon dagens.

Idag bli de hemma gjord carbonalasås med sjömans biff i samt majs och tomtater.
Imorgon bli de inbaka fläskfilé pressad potatis och sås.

Ja nu är de Open Trot helgen vilket menas stor trav både fredag och lördag.
Älsklingen ska gå både ikväll och imorgon men jag tror jag gå imorgon få se. Beror på om nån annan erbjuder nått roligare så skiter jag nog i travet.

Nu ska jag ta att ringa min doktor.


Kommentarer
Postat av: josephine

tråkigt med trav.. Hoppas du får sällis ner på bolaget då =)

2008-08-29 @ 08:42:58
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0