Tack Malin & Nova

Idag ha va vare på stan med Malin och Nova. Dom kom hit vid 11.30 vi gick mot stan.-trevligt
När vi kommer till stan sover Nova hon somna på 2 röda då vi gick men melwin somna inte..

Nova är gansla lätt väkt så vi va ute tills hon vakna men vid 13.15 gick vi in ochhon fortsatte sov. Melwin somnade inte..
Vi båda av ute efter nån sorts kofta. Malin hitta värsta retro koftan jag hittade ingenting.. :(
Blev 2par strumpor åt Melwin och så en lunch på Charm.. =)


Sedan träffa vi Lotta o Eric samt Tulay och Elias -Mycke trelvigt..
När vi hade lunch så kom Novas pappa Tomas inte-Trevligt värre..
Malin hitta en skit snygg jacka åt han så han fick allt köpa den och prova. Tror nog han gilla den- kul.

När vi skulle skiljas åt så fick jag idén att kika på Lindex och där drog shopping nerven och blev en T.shirt åt mej.. :)
Innan vi gick hem så blev de bolaget som va anledningen till att vi skulle till stan.

Köpte Rose vin och sedan gick vi hem.
Väl hemma möts vi av en lycklig pappaälskling.
Han hade köpt en stor bukett med röda rosor och så låg de ett kort bredvid.
Gissa vad jag fick. 500kr att köpa vad jag ville för.. Tack älsklingen min.. =)

Ikväll är vännen på trav, prinsen och jag ha vare ute 1½timme i sand lådan och lekt mysigt. Han gilla verkligen att vara ute-kul.

när jag nattat lillen fick jag ett ryck och dammsög och torka golven i hela lägenheten så nu lukta de Ajax här hemma mums.. =)=)

Nu kalla en dursch och sedan en pläd och se våra bästa år.. -mysigt..

Bilder från vår eftermiddag..













Kommentarer
Postat av: josephine

Härlig dag =)

2008-08-29 @ 20:29:44
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja =)

Vilka härliga bilder!

2008-08-29 @ 20:52:05
URL: http://ecin.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej!



Nu har jag hittat hit ;).

Jag har läst dom kommentarer som du har fått tidigare i dina bloggar och dom är inte snälla folk. Man tappar ju nästan andan när man läser. Jag vet att det är jobbigt att behöva ta emot en massa skit och otroligt korkade och idiotiska kommentarer men hörru. SKIT I DOM. Människor som försöker stampa på andra är så otroligt fega. Om du skulle träffa en av dom alla som står bakom dom dumma kommentarerna skulle du själv inse att dom har stora problem med sig själva. INGEN skulle kunna stå för det dom säger dom skulle komma med en massa bortförklaringar. Genom att snacka skit så skämmer man ju inte ut den man pratar om utan man skämmer ju ut sig själv men det har dom ju inte tänkt på. Många kan gömma sig bakom en kommentar i en blogg. Men allt syns. Man kan ju söka upp IP nr och anmäla dom. Jag tycker att det är otroligt idiotiskt att ens skriva en kommentar om man bara ska vara elak. Om dom nu stör sig på allt du gör och säger så varför orkar dom för huvudtaget bry sig om det. Varför läser dom bloggen?! Förmodligen har dom lite att göra och det största intresset dom har i sitt liv är att vara elak mot andra men dom är ju bara elak mot sig själv för hur mår man egentligen när man beter sig så. Det finns psykologer åt alla så dom kan ju ta och boka en tid där och spy galla över sig själv istället. Blä, usch och fy för knäppa människor.



Jag tycker iallafall att du är en underbar tjej och en garanterat bra mamma till Melwin.



Och du SKIT I IDIOTERNA. STRÄCK PÅ DIG OCH VAR STOLT FÖR DEN DU ÄR.



KRAMAR



Linda



PS: Lite nyfiken hur det går för dig och dieten? jag har varit lat denna vecka men i morgon då blir det springskorna på :DS

2008-08-29 @ 20:53:41
URL: http://www.lindand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0