4år av äta trogenhet

Idag fira vi vår 4åriga förlovningdag dag.

Idag så ha älsklingen vare på travet och prinsen och jag ha vare i birsta med Melwins farmor..
Blev nå kuddar till älsklingen och mej och ett par skor till mej :)

När jag kom hem började jag med middagen som skulle ätas 19..
Älsklingen kom hem vid 17.30 från travet och med sej hade han ett paket..
Där stod de sin kärleks förklaraing till mej tack vännen min.

Nu är middagen upp äten och vi ha öppna en flaska vin.
Jag som älska rosévin så de dricker jag nu fram för datorn vid bloggningen..


Bild på dagens middag..

förrätten avokado med hemma gjort röra..



Middagen : hemma gjord klyftpotatis och inbakad fläskfilé med röra.. mums..

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis ;)

Åh, va god maten såg ut!

Kramar!!

2008-08-31 @ 10:09:34
URL: http://mammasnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0